Tanışma

Merhaba arkadaşlar. Ben Merve. Bir deniz Tarih öğretmeniyim. Sizi tarihin içinde yaşatmaya geldim. Öncelikle tarih sizin için ne ifade ediyor? Diyerek bir soru ile başlayım. Ehhh biraz düşünün bu soruyu…

Bana göre Tarih hüzündür…Okudukça hüzünlenirim. Öğrendikçe kendi tarihimi gururlandım her zaman. Ama! Okulda öğrendiklerim birbirine bağlanmadan, bir bütün oluşturmadan en azından benim öyleydi, anlatılırdı. Ki dönem sonuna da konular yetişmezdi her zaman. Tarihi bir bütün, tarihi bırakın bir dönemi bile birbirinden kopuk işlenirdi. Bu yüzden eksiklikleri de daha iyi öğrendikçe gördüm. Ve tarihi anladıkça hüzünlendim. Sahi anlayabiliyor muyuz tarihi? Bu da ayrı bir soru düşünmeniz için…

Sayfam da bol bol tarihi öğreneceğiz. Ama genel olarak lise tarihine değineceğim. Çünkü sınava girecek olan öğrencilere de bir nebze de olsa faydamın olmasını istiyorum. Bu yüzden konuları daha derin anlatacağım zaman uyarı vereceğim ki okumadan atlasınlar diye. Zaman Önemli!

Yani demem o ki lise odaklı gideceğim konularda… Ama arada tarihi anekdotlarda anlatacağım. Bloğumda olduğunuz için şimdiden teşekkür ederim. Seviliyorsunuz. Sağlıcakla kalın..

İnstagram:merveclk0

Merve tarafından yayımlandı

Kitabı anlamak,insanı anlamaktır.

Tanışma” için 3 yorum

  1. Merhaba Merve
    Tarih benim için geçmiş zaman dilimlerinden haber almak, ögrenmek, bilgilenmektir. Geçmişte kalan ve yaşanan kültürel bilgileri, olayları merak ve heyecanla takip etmeyi çok seven biri olarak sizinde yazılarınızı heyecanla takip etmek istiyorum.
    Saygılar ve selamlar
    Ayrıca beni takip ettiğiniz için teşekkür ederim🤗🍀🌺

    Liked by 1 kişi

    1. Cevabı düzeltemediğim için tekrar yazıyorum:) Araya emoji de koyacaktım ama koymamışım. web’den yazıyorum. Bu yüzden az önceki cevabım yavan olmuş biraz:( Sizin bloğunuzu da heyecanla takip edeceğim:):):)Saygı ve sevgilerimle:):):)

      Beğen

  2. Teşekkür ederim Funda Hanım. Ben sizin güveninizi boşa çıkarmayacağım. Emin olun. Ve çok mutlu oldum takip ettiğiniz için:):):)Saygılar ve sevgiler:):):)

    Beğen

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın